Malmö bilder !

här kommer bilder 'n' stuff.


jag läser chic (?) i tåget :)


Lotta läser people magazine :)


Vi kom fram, det var inte så fint väder :/


tågrails


jag frös ihjäl i början, inte konstigt med tanke på att jag valde shorts :/ men det VAR fint väder i HBG på morgonen så...


lotta fotta sig själv :)


view


view


view


lotta med hennes nya maan :D


jag, utanför Zara


Jag, utanför Åhlens city :) ser ut som någon slags wannabe reporter haha, men tyvärr är jag en person som inte kan "posa" , måste alltid göra något så att folk inte tror att man tar foto.. i know, helt weird.


lotti utanför åhlens city :)


sen efter det hände en massa shopping. och vi gick in i hansa, där det fanns en massa butiker o allt möjligt :) sen satte vi oss när och käkade :) här ser ni när jag skrattar för something. haha


Hemåt! vi slutade typ ta bilder efter vi hade käkat, men det var nog för att vi var fööööör uppspelta!! vi hittade både monki och weekday!! gaah, och på bilden ser ni mig och mitt favorit sign :D två fingrar - peaace :D<3


Jag.... och lite lotta, the newest, ena fingret "upp" i näsan :D


vi shoppade :D


Hahha lotta e bäst på att ta smygshots på mig :D eller smyg o smyg, men här ser ni när jag blåste upp mina kinder.. men okej ni ser bara halva kinden hehe..


fin bild som lotta fixade xD

close up.


på tåget! våra stuffs, berättar sen vad jag köpte.


frös så mycket hemma i hbg


gillar faktiskt denna bilden :) hehe lite spontan men :D


Slut på resebilderna!
Jag & Lotta


en vääldigt liten bild på vad vi köpte, det blev två par jeans från weekday, en klänning från h&m trend, en tunika/klänning/nattlinne från bikbok, ett halsband från h&m och body scrub som jag ska gå o testa strax.





HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJDÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta

det var så himla kul. tack för en riktigt bra dag <3

2008-07-14 @ 19:17:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0