long time no c

heeeeerroo!

Så fint väder det är idag! och nu när jag känner att det räcker med festival (fyfan.) så ska jag istället ut i soolen!!! can't wait typ. men ja ska väl sammanfatta festivalen lite, det var helt okej. Men mycket skit hände både första dagen och andra dagen, har fått mig att inse att så jävla mycket taskiga människor det finns. Anyway, så vann jag en blå elefant! haha på första försöket också :D nu har min syrra åkt hem också, men vi ses igen den 18:de då vi ska åka till Riga!!! oooooooohh gud vad jag längtar!!!!!!!!!!!! om det är någon som har varit i Riga och känner till några roliga marknader (jag och syrran gillar marknader:D) så kan ni väl berätta lite! ska också till bibblan och låna några guideböcker. fast guideböcker brukar oftast inte vara så bra. Gillar lite mer personliga åsikter... Men inte bara Riga längtar jag till, längtar till båtresan också, det kommer nog vara skitkul. FAST jag är jätterädd för all sorts transport, förut var jag inte rädd för flygplan,bilar, tåg men nu.. shit så rädd jag är för alltttt möjligt, det är läskigt med en bil på en motorväg, det är skiiiiiiiitlläskigt med flygplan over all, och tåg känns så snabbt så att om något händer...så bara poff. Men har alltid varit rädd för båtar, kan inte gå ut på däcket utan att vara skiträdd för att blåsas ut över havet!!!!!!! eller att en titanic händelse inträffar.......

jaja enough med hemska stuff


Såhär såg jag ut på första dagen av festivalen,
Shorts  - h&m
instoppad klänning - bikbok
jacka - h&m
halsband - h&m
väska - kosovo/balkanländer (Agnesa's gift!)
Armband - samma som ovan!


en dålig bild som togs snabbt, därav pyjamas-slapp-tröja.. men som requested(?) en bild på min frisyr, en dålig bild..för jag e blyyyg.. 8-)


blå elefant!

/see u @ the beach!


Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hej! Jag ser också fram emot Riga!! Vad var det för hemskt som hände dag 1 o 2 på festivalen? Berätta!

2008-07-28 @ 13:31:51
URL: http://chokladte.blogg.se/
Postat av: betty

helena: ja.. 1. en idiot som sa kinesjävel till mig :'( 2. fjortisar som bara var helt idiotiska. ville döda.

2008-07-28 @ 15:02:10
URL: http://bugabuga.blogg.se/
Postat av: Helena

wow att de gissade rätt på att du var kines...

men äsch tänk inte på det, vi får vara stolta över att vi är kineser

2008-07-29 @ 21:36:13
URL: http://chokladte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0