Lista!

1) Vad åt du till frukost?
Vaknade "sent" idag, så det blev ramen haha.
2) Lägg ut den senaste bilden du tagit på dig själv.

fast den blev suddig :D

3) Vem fick du ditt senaste sms ifrån?
Camomillate..
4) Vilken färg har din dator? Alltså skalet...
svart.
5) När var du arg senast?
För några timmar sen.
6) Ditt bästa minne från skoltiden?
går ju fortfarande i skolan, men jag vet inte riktigt, jag har faktiskt flera bra minnen ifrån skolan än så länge..och några dåliga minnen -.- (vem har inte egentligen?)
7) Ditt sämsta minne från skoltiden?
..måste vara när man blev utfryst, fyfan .
8) Yoga eller löpning?
yoga, jag gillar nog inte löpning så mycket. (och yoga är kul:D)
9) Spaghetti Bolognese eller Oxfilé Provencale?
både och i guess.
10) Vilka tidningar läser du regelbundet?
ingen :)
11) Favoritkaraktär i deckare?
detective conan haha :D
12) Teveprogram du aldrig missar?
Ända sen jag blev databeroende så missar jag en massa tv-program. men kanske ugly betty?
13) Vem är du avundsjuk på?
Ingen seriös, men iblaaand kan man bli lite avundsjuk på någon annan, kan vara vem som helst. men jag är faktiskt ganska nöjd med mig själv.......(förutom min konditiion..)
14) Din bästa revansch?
Bästa revanschen vorre att den personen ska få känna exakt samma sak som jag har känt , eller till och med värrrrrre!!!!!
15) Din bästa chef ever respektive din sämsta?
har endast praoat.. men alla dem var ganska dumma om man tänker efter..
16) Mat som du aldrig någonsin kommer att äta? Orsak?
skulle inte kunna äta människokött tror jag.. för att det måste kännas äckligt att tänka att man äter en annan människa (fast ja, det är ju i princip nästan samma sak som att äta kött från djur..?)
17) Offentlig person som du skulle vilja ta dig ett snack med?
kan inte tänka på någon speciell. men det finns säkert många ^^
18) Kaffe eller te?
både och!
19) Skostorlek?
39
20) Hur ofta är du på IKEA?
typ aldrig.. blir så trött när jag är därinne..
21) Om du hade fem miljoner över - vad skulle du köpa? Och du var tvungen att köpa något annars skulle de försvinna...
skulle resa en massa, sen skulle jag köpa ett hus eller något som jag o morsan kan bo i, sen ska jag köpa EXAKT allt jag vill ha! från en cykel till ett block i nån bokhandel.. haha something like that!

oh så varmt. måste ut.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0