jeu jeu

HERROO

vaknade för en stund sen.. så tidigt ! men det är bara för att my mama väckte mig >.< hmm.. idag så blir mina planer lite ändrade, ska egentligen till stan / väla med cam men jag får se om jag hinner, ska måste åka ut med mamma också.... jaja, har fleeeer dagar att sharea :) ikväll kommer syrran hem också :D ska bli kuul. oh just det, igår kväll beställde jag hem mobil, det blev en k810i .. gillar verkligen designen på den, och att den har stor skärm :) så den kommer väl hit om några dagar.... oh haaatar att vänta.

kolla vad jag hittade för några veckor sen, chris crocker har gjort en "klädlinje" hahaha:




!!!!


kolla på videon HAHAHA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0