godmorgon på er ! det känns som att jag har..

Godmorgon!

jag vaknade för en kvart sen ungefär, min kusins sms väckte mig höhöhöh:D  när jag insåg att den redan var ett kändes det tomt faktiskt haha, känns som att jag har wastat en halva dag! därför ska jag hörrrrryy up och sen dra till stan med agnesa! Ska fixa ett busskort som slutade fungera, sen kolla runt lite antar jag :) Men nu ska jag fortsätta käka min frukost :D

Ha en underbar dag allesammans ;D!

(jag funderar på att göra en "min dag i bilder" så please check it out later ;D)

Kommentarer
Postat av: LieMie

Äh, att vila upp sig är inte att wastea! ^^

Mvh LieMie

(Besök gärna min blogg & dela med dig av dina tankar kring mitt senaste inlägg om mig & min älskade.)

2008-07-29 @ 13:24:27
URL: http://liemie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0