relax

image453image454

hej!

Idag fick vi besök av såna som går på gymnasiet, linjen som handlar om omvårdnad och sånt. Fyra killar som går där, sista året. De ville bli brandmän, ambulansförare, barndoktor och så vidare. coolt ju. men inte riktigt något jag är intresserad av.

på fredag ska niorna välja vilken linje och sånt de vill gå på efter nian. Så nervöst det måste vara. Jag har ungefär 1 år på mig. och jag har ingen aning på vad jag ska välja!

tyvärr slipper jag inte oroa mig för fredag.. big momma SO-prov då. om franska revolutionen och amerikanska revolutionen. Please help me!

nationalförsamlingenborgarebönderbastiljenludvighalshuggengiljotinrobespierreskräckväldet
napoleonwaterloowienkrigetellernåt
men varför?

that's about it.. vi ses då!

Kommentarer
Postat av: Caam

Asså, revolutionena? suger faan, minns när jag hade det, jag dog typ xD. Tyvärr så minns jag inte ett skit utav det =/

2008-01-29 @ 22:15:23
Postat av: Caam

Asså, revolutionena? suger faan, minns när jag hade det, jag dog typ xD. Tyvärr så minns jag inte ett skit utav det =/

2008-01-29 @ 22:19:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0