paus from the plugg.

hej!

idag har jag spenderat halva dagen (?) i skolan, och skoldagen slutade med lite handboll på idrottslektionen! Så kuul~ kändes skönt att idrotta.. måste verkligen börja snart. så fort det inte är lika blåsigt!!!!!

men iallafall, har SO-prov imorgon på franska och amerikanska revolutionen, fattar inte riktigt den amerikanska revolutionen.. med inbördeskrig och boston tea party. aja iallafall, har ni några strategier för SO-prov? jag brukar faila på proven eftersom jag är en slö tänkare. Iallafall, från skolan och sånt till en annan grej..

Nyss efter att ha duschat, skulle jag ta lite lotion (dove) och det är en sån lotion i en burk, jag hade öppnat locket och TAPPADE hela burken i golvet!!!! Gissa vad som hände?! Det blev nåt slags tryck (?) eller nåt för det flög (Jaaa flög!) lotion ur burken, tvärs över hela rummet och tre feta klickar hamnade lite överallt, och så typ 4 "småklickar" lite här och var, och allt hände så snabbt!!! fick värsta paniken och började torka allt... >.<

gud ... nu är nästan halva burken borta :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0