Hur gör man?

hello

Behöver hjälp.. det är så här att efter jag formaterat om datorn så var det som en "ny" dator, vilket betydde att ALLT skulle installeras om, och då hittade jag inte ljudskivan bla bla bla men ljudet är "fixat" nu, problemet är grafiken eller vad det heter, när jag drar en internetsruta (t.ex.) så hackar det och en masa vågor kommer fram, svårt att förklara.

därför har jag laddat upp en video.


hopppppppppppppppppppppppas den funkar nu då!!!!
 
Online Videos by Veoh.com

hittade också denna sidan: LÄNK

men jag fattar i princip ingenting på den sidan, är jättetacksam för någon hjälp alls...

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hej Betty! Jag visade Jakob o han sa att du ska uppdatera grafikkortet, dvs ladda ner nyaste uppdateringen av grafikkortet du har. Jag tror att man kan kolla vad man har på kontrollpanelen, kanske. Lycka till!

2008-02-08 @ 09:02:26
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0