dinner-outfit

image506

ska på middag/fest den första mars, och måste bestämma mig för vad jag ska ha på mig :D och detta är "alternativ 1" kan man säga. En skiitfin t-shirts-klänning från gina tricot plus svarta strumpbyxor plus ett par skor med klackar (de skorna på bilden är så jävla fina :'( vill ha indeed, från asos.com). Sen så lägger man kanske till armband (inte för många), väska, och jacka.

tanken är att det inte ska vara övermatchat ;) lite färg och sådär - me like :]

hmm, the search for the right outfit continues ;)



förresten så känns det som vår här i Helsingborg, perfekt start för sportlovet. Jag har bestämt mig nu för en diet! eller ja diet och diet. Jag ska inte småäta, ha regelbundna måltider, och så ska jag jobba på träningsmaskinen här hemma, och ut och gå.. förhoppningsvis håller det. har ni några tips på vad man kan sysselsätta sig med, så att man inte känner suget hela tiden?

kramar!

Kommentarer
Postat av: Helena

du kanske kan tugga tuggummi istället för att äta ngt, lycka till!

2008-02-18 @ 18:00:31
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0