Agnesa

image457
jag&hon. jag i sängen och hon bredvid :3..

hur bra känner du din bästa kompis?


Vad heter din bästa kompis? Agnesa Linda H..

Hur gammal är hon? 14 (fyller femton i oktober)

Vad är hennes favoriträtt? hennes mammas lasagne, kyckling, skräpmat :3

Vad är hennes favoritfärg? tror nog allt, men kanske svart...

Vad är hennes favorit hobby? kläder, familjen, datan, prata.

Vad skulle din kompis göra om någon drog henne i håret? sagt: aaaaaaaaaahj sluuuuta >.<

Vad lyssnar hon på? musik(r'n'b), lite albanish stuff :D

Vad gör hon om hon inte får som hon vill? försöker övertala så att hon får som hon vill..(?)

Är hon morgonsur? nej, det är jag :]

Kan du hennes hemnummer och mobilnummer utantill? JAPP..men inte mobilnumret, hon har bytat många ggr. :$

Vad är hennes favoritord? Oh my god, betts (me), peanut-butter-jelly

Har hon pojkvän? nej.

Har hon lätt för att bli arg/sur? njaa, inte så, när hon blir sur blir hon: antingen jättetyst, brukar va så när hon är sur på vänner, eller mig. ELLER så blir hon värsta talkmaskinen :D

Hur skulle hon reagera om hon vann 34 miljoner?detta är hon: OOOOOOMMMMGGGGG BEEEEEEEETTTTTTSSSS GISSA VAD SOM HAR HÄÄÄÄÄÄNT!!!! OMG OMG OMG OMG OMG BEEEEEETTS *TEARS* (gånga det med 10)

Vad gör hon om hon har en ledig dag? shopping, är med vänner, datan, hennes family i malmö och äter kyckling. who knows :D

Vad tycker hon om Darin? HAHA jag vet inte riktigt, men hon är inte en Darin-hatare fast inte en darin-lover heller antar jag...

Vilken är hennes favorit sport? Tennis

Dricker hon? nej, endast vatten och läsk!

Isf, hur blir hon? om hon nu dricker t.ex på nyår med hennes familj (en klunk eller så) så blir hon nog.. lite sån där happy.      ?

Och vad dricker hon? VATTEN & LÄSK (+ juice, mjölk, oboy)

Säger hon allt till dig? ja det tror jag, men ibland säger man inte ALLT till någon, och det har jag förståelse för. men jag vet mycket om hennes liv. hahahahhehehehe

Tycker hon om att dansa? ja det gör hon nog.

Vilken kille tycker hon är finast? han i heroes (en av de finaste då), ni vet han som oftast ses med Hayden panettiere, milo något.

Vad ska hon göra i helgen? stan med mig kanske, och slappa?

Hatar hon någon? det gör hon säkert.

Om hon fick åka utomlands vart hon ville, vart skulle hon åka då? kanske till USA för shoppingens skull, eller till sitt hemland :]

Vad ska hon göra i veckan? jag vet inte >.<

Vad ska hon göra ikväll? hon kollar på film just nu, men förmodligen sova.

Vilken är hennes favoritfilm? hon gillar den....Lost love triangle (?) vet inte vad den heter, men antingen den eller the notebook, eller click.

Vad hatar hon mest i hela världen? osthyvlar hahah, nee men hon hatar pappor som våldtar sina döttrar och sånt (jag med, vi hatar mycket)

Vad skulle hon göra om du slog till henne? säga: OOOOW vad tror du att du e?! kvinna, ska jag visa dig hur man slåss?! (hon e stark som en karl enligt NO-läraren!!)

Jobbar hon? nej, men vi ska!

Har hon åkt polisbil? vet inte riktigt...

Har hon gjort något riktigt dumt? ja men mest roliga grejer.

Har hon skämt ut dig nån gång? haha ja väl, vi skämmer ut varandra :D

När pratade du med henne senast? idag i skolan.

När såg du henne senast? idag när vi var på väg hem från skolan

När ska du vara med henne? nån gång under helgen. :3


HAJDÅ

Kommentarer
Postat av: Agnesa

Du känner mig bäst!

2008-02-02 @ 09:30:36
URL: http://AgnesaLH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0