Torsdag , snart skola.

Hej!

Igår så åkte jag till väla tillsammans med min kusin, men det gick inte alls bra. Fick mensvärk av högsta graden.. Och fick ta bussen hemåt. och för er som ej vet .. tar det cirka 50 minuter med buss .. speciellt om man ska till den hållplatsen som ligger näst längst bort. Jo.. sista femton minuterna trodde jag verkligen att jag skulle dö av smärta .. sen när jag väntade på hissen trodde jag att jag skulle svimma.. men jag hann hem. sen sov jag i 4 timmar typ. har fortfarande lite ont idag, men inget jag ej klarar av. Dock måste jag verkligen till läkaren. För min mage... jag har SÅ mycket problem med den. Magknip ena sekunden, mensvärk andra, uppsvullen mage....... allt möjligt.

aja, får väl ta och boka en tid då :) Idag ska jag ut till stan en runda :)

Snart skola.. kommer inte orka vakna haha :P Sen koommer jag få ont i magen i skolan. TRO MIG! etthundraprocent att jag kommer få ont i magen och bli tvungen att gå hem, jag hatar det. Nej shit, måste verkligen till doktorn.

någon som också lider av magont?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0