Tivoli!

Hellow.

Idag så ska jag först till väla (shoppingcenter i hbg) och sen till tivolit i stan :D Det är tivoli: onsdag, torsdag, fredag, lördag och söndag!! ofcourse så ska jag inte dit varje dag, det pallar jag inte. Nepp, utan imorgon eller på fredag ska jag nog plugga .. suger jag vet. men har en massa grejer som jag måste göra klart. Oh, btw så var jag inte i bibblan igår för att jag fick typ årets första allergi-chock..:S jag var inne hela dagen igår, vilket också suger för att det var jättefint väder ute igår ;) men snart får det vara slut med kliande ögon och rinniga och tilltäppta näsor. ska typ vaccinera mig emot det, har hört att det finns ;)

det är dock inte så fint väder idag, det blåser så mycket. och när det blåser så finns det tydligen en MASSA pollen som virvlar runt. vilket är skit dåligt. för det finns sen överallt på en, fastän det inte syns - håret, kläderna, glasögonen, händerna. allt. och sen kommer det in i ögat and you're dead :/ men ska gå och ta medecin nu.. har faktiskt ingen medecin emot näsan, för det började klia/rinna förra året, och då skulle jag testa min syrras nässpray thingie, men jag vågar inte spruta in något i näsan :( hahahha.


BYE BYE DÅ

schema for the fun:

image599

cred: skyless @ bdb

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0