long day

image575

hej.
tänkte bara "titta" in och skriva ett snabbt inlägg. Ginatricot har visst fått in skitfina tunna tunikor/klänningar. Döfina :O speciellt blom-mönstrena. Men jag gillar de mörka lite extra, vet inte riktigt varför. men av de ljusa gillar jag nog den rosa mest ;)



idag = typ längsta dagen. Först åker vi från idrotten till skolan, märker att vi glömde nycklar i idrotts hallen, fick skjuts av en lärare tillbaka. sedan tillbaka till skolan, hämtar skolarbete, går hem, går till city gross med mamma, sen går jag till min kompis för att plugga, går hem vid fem för att tvätta, sitter sedan vid datan och gör läxor och går ner med en timmes mellanrum för att fixa tvätten, sen när allt är klart duschar jag, och sen hann jag spela lite ds också. sen satte jag mig här typ :)

ps. jag klämde in en massa saker emellan.. typ jag åt middag, en bulle och en banan, drack te, fixade mina naglar lite, smsade med mina friends.. yepp så vad haar ni gjort idag då? btw, glöm inte att jag gick i skolan innan idrottshändelsen! ds.


HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEELG snart.

WIHOOOO

oh almost forgot, idag hade vi amerikansk fotboll på idrotten, min kompis bror var där och ja visade oss lite eftersom att han går på det :) det var lite läskigt för man skulle stå på led sen fick man springa själv framför alla för att fånga den bollen.. fångade dock inte den en enda gång..... -.-' men det var ändå kul :)

shit, måste sova e så tröttttttttttttttttttttttttttttttttttt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0