kan det inte bli morgon?

image580
här är hon igen. can't get enough :3


ÅH. typiskt.

Alltid på kvällarna brukar jag få sån "inspiration" (klädmässigt..om man nu kan kalla det inspiration hehe) och så vill jag bara byta om och gå ut, till skolan eller vad som helst. Men sen på morgonen nästa dag har allt det försvunnit :(

jaja, hum hum just nu gör jag nästan ingenting, har nyss spridit lite elevråds-planer med agnesa på msn.. haha. Fast nu ska jag nog också gå och sova.... Imorgon ska jag till HD på studiebesök! Sedan på kvällen ska jag tvättaa!

gunatt på er'

Kommentarer
Postat av: Helsingborgstad

Hej du helsingborgare! Spana gärna in vår blogg. Bloggen som håller dig uppdaterad om allt roligt som händer i Helsingborg. =)

2008-04-16 @ 22:40:54
URL: http://helsingborgstad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0