jobbigt..

Ohhhhhhhh så störiiiiiiiiiiiiiiiiiiigt. tjejsajten.se bytar till devote.se VILKET betyder att man måste lägga in nya freaking länkar på favoriterna/bokmärkerna......................................... fattar de så störigt :'( och inte bara det utan (iaf på firefox) så står det inte vad bloggen heter, utan deras senaste inlägg. SÅ om jag hade bloggat på devote.se (tjejsajten.se) och ni hade bestämt er för att lägga till mig i bokmärkena, så står det  "jobbigt.." som namn. OCH det tar tiiiiid att vänja sig vid vilken blogg som heter vad, jävla bajs :'( ååh......... pms på gång tror jag. eller så är det bara jävligt störigt.



Kommentarer
Postat av: Agnesa

Det är jävligt störigt enligt mig. Hade blivit skitsur om jag hade haft en blogg på tjejsajten. DEVOTE?! What a name!

2008-04-17 @ 17:25:06
URL: http://AgnesaLH.blogg.se
Postat av: betty

hahah som in i heeeelvete :'( i knoww.. vadå devote? :'(

2008-04-17 @ 17:46:28
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0