fashionmackan

image592

det är s-å snyggt. kjolen, armbanden, väskan, vit topp, skinnjackan.. så lite men ändå så mycket!

jaja. Behöver helt seriöst terapi. Ska kanske gå till en psykolog någon gång.. skulle vara bra faktiskt. för skolan tar död på mig och det är bara åttan.  vilken press jag redan känner, och det är inte mycket om mina abilities, utan mer om vad andra förväntar sig av mig. jag klarar inte pressen asså :/ vem är det egentligen jag vill ha bra betyg för? mig själv eller alla andra? och nu när nationella proven närmar sig tänker jag på det hela tiden. detta kommer bli en helt okej sommar. sen är det sista året med mina vänner som jag känt sen förskolan. och så är det nationella prov, det känns som det kommer avgöra hela mitt framtida liv. vad i helvete ska jag göra?? jag klarar verkligen inte det alltså. måste hela tiden intala mig att alla andra också känner sig pressade. men det är inte lätt..


hmm.. okej skrev värsta inlägget nu. jaja. jag får väl intala mig hela tiden om positiva grejer istället. till exempel är det tivoli veckan som kommer :) ..

Kommentarer
Postat av: Helena

hej hej Betty. Tänk inte för mycket på allt sånt, vad är det värsta som kan hända? Vi bor ändå i Sverige så du slipper svälta i alla fall.

2008-04-27 @ 23:10:16
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0