Animal crossing wild world

Har blivit besatt av ett spel. som enligt många recensioner och sånt aldrig kommer ta slut. man kan inte varva spelet så att säga. iofs går det nog...men det är låååångt dit. Here's a video:



verkar dö barnsligt right? ;) men det är det som gör det kul på något sätt. Man flyttar då alltså in i en ny stad. och där ska man först betala av lånet till sitt hus. Sen ska man tjäna pengar, och för att göra det samlar man frukt, fiskar och letar efter insekter och fossiler som man sedan kan sälja. Det som är roligt är också att spelet uppgraderas hela tiden ju längre man spelar. t.ex. så finns det bara en slags frukt i början, men när man spelat ett tag finns det körsbär, äpplen, apelsiner med mera. och så kan man inreda sitt hem, träffa vänner OCH det som är speciellt med detta spelet är att man kan spela med sina vänner. man kan connecta genom Wi-Fi eller genom ds & ds. så t.ex. kan jag sitta med t.ex. min syrra och så kan hon komma till min stad och så kan man hang out haha :P

denna reklamen gillar jag grymt mycket.. så lugn och speciell :)


DET roliga är att de har gjort en film baserad på spelen:
http://youtube.com/watch?v=EXF4zWClv6k

haha så kul :) man BEHÖVER inte köpa spelet utan man kan ladda ner det här
allt du behöver göra är att bli medlem sen sök på "animal crossing" så kommer det upp olika alternativ, ta då USA för det är då engliish :D

några pics:
image586

image587

image588

något annat jag gillar är musiken. Det finns olika låtar för olika tillfällen, på kvällen, på dagen, på town-parties - allt :) några ex:

http://youtube.com/watch?v=FWu9jSIILZg


http://youtube.com/watch?v=7dYmGGoQok8&feature=related


haha okej det är iaf perfekt när man spelar ;)


omg.. ingen kommer läsa detta men jaja nuförtiden skriver jag mest för min egen skull.. och kanske några till. satsar inte på att tjäna cash på bloggen iaaaaaf :D men men, ifall ni funderar på att skaffa det eller så. I totally recommend it. man kan spela på olika spelkonsoler, typ game cube m.m. själv spelar jag på ds lite ;)'

kramar.


plans for tomorrow:
1. plugga
2.aikido-träning
3. duscha
4.sova


JAG HAR MATTEPROV PÅ TISDAG! sen har jag redovisning på tisdag också..och vårt engelska arbete ska vara klart helst denna veckan.. ain't happening ^^)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0