väla.


Jeans 149:- h&m


grå leggings 29:50 h&m
tottar 19:50 h&m

Jupp, allt jag köpte idag i väla.. blev ju mest h&m, känns som h&m blivit favoriten igen :P fick jääääääääääääääätteont i magen typ sista timmen vi var där, gud så ont!! som tur var körde lottas mamma hem oss, för annars hade bussen tagit typ en timme.. och just det, det var skottdrama i helsingborg.. HÄÄR i HELSINGBORG. insane!! och hemskt :/ men för övrigt är jag nöjd.. vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på fotograferingen men shit the same x)

Ungdomsmottagningen idag gick väl ok.. vi hittade dit ganska snabbt och vi började med att alla tog varsin fråga i en sån burk, behöver inte vara nån man själv ställt. utan typ 100 frågor de i ungdomsmottagningen fått.. ahh jag tog en : "när börjar p-pillerna "fungera" " eller nåt. men sen glömde jag fråga om min mensvärk STUPID ME.. men aja, fick svinont i magen igennnnn.. damn damn damn

bu (L)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0