Thursday

hello

Haft en ganska okej dag, på idrotten blev jag riiktigt svettig!! vi körde basket och ja varenda en kämpade!! snart ska vi ha prov på NO:n och idag när vi skulle ha NO, hade vi en lärare som heter Jan och så var det en kille i min klass som skrev "Jan banan" på tavlan, Riiiiiktigt taskigt och när läraren kom tillbaka kunde jag inte kolla asså, tyckte så jävla synd, så jag höll för öronen hahaha och typ tittade in mot agnesa.. shit så omoget :/ men aja ..sen snackade vi lite om betyg och så i svenska, och jag gjorde en deal med mamma, tyckte den va lite halvtaskig men.. ja såhär går det till: för varje G får jag en tia, för varje VG 15:- och för varje MVG 20:-, men får jag IG då dras det av 20 kr.. asså får jag IG i något, så kommer jag tänka, ahh jag är inte värt något och typ böla.. men ja man får ju åtminstone 160 kr för vi har 16 ämnen, och ja jag tror jag är godkänd i allt, till och med bättre i vissa ämnen, men det är ju så för alla :D låter väl bra? På måndag ska vi cykla till min lärare, ska bli skitkul, men sadeln på min cykel sitter lite för högt så jag typ anstränger mig haha :P men det ska gå bra ;) sen måste jag till biiiiiiibblan, helt weird har lånat en bok i typ 1 o ½ månad.. !? till och med mer!!!!!! måste dit, vill inte betala! ska till väla imorgon också :D:D sen kommer Agnesas B'.. ska bli kuuuul om vi träffas då hehe :P men men gotta go.. ska äta!

Hejdå!

oh just det, fick såna minifoton idag, på mig då.. såna man får från skolan.. kan inte säga att jag är 100% nöjd, men ja who cares :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0