Syslöjd

Håller på att göra en tvåfärgad t-shirt, fast inte som på bilden, utan typ 100 gånger lösare, lite a-formad och ja.. sådär, min syslöjdlärare fattade inte riktigt vad jag menade med a - formad (a -linjeformad?), aja ni vet ett A, så jag fick ta modellen på kill t-shirtar och förhoppningsvis blir det bra :D men efter som att jag inte bara ska klippa två t-shirtar och sy ihop dem sen, utan jag måste göra det från scratch, alltså sy halsmudd(?) och grejer :) så det tar nog ett tag, plus att min lärare är typ jätte busy..men ska bli kuul :) blir den inte som tänkt.. då sover jag med den xP

image175 Som denna, fast inte lika figurnära.. valde svart och vitt, som på bilden;)


Morsans b-day imorgon! wihuuw, grattis till henne :) kommer inte orka gå upp och sjunga tror jag hehehe.. fast iofs går hon upp typ 6 :P så ja, what shall I do..

hejdå :)

Kommentarer
Postat av: Tobias

Snyggt :)

2007-09-24 @ 22:09:54
URL: http://grymtroligperson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0