Mondaaay

hallå alla:D

idag är det som sagt måndag, guu så segt :P. men den är nu AVKLARAD. Valde att redovisa om djurmisshandel, till exempel päls eller liknande. och kommer redovisa det på tisdag nästa vecka, så har cirka en vecka på mig - JOBBA JOBBA :D fick veta att vi ska springa 2,3 kilometrar på torsdag.... shit säger jag bara.. så därför tror jag att jag och mina vänner ska ut o jogga rundan ikväll. för att komma igång lite så. Men innan så ska vi till stan I thiink.. gah så längesen det var ;) kommer nog inte köpa något speciellt. men får kolla lite ;)

var med på Kellys tävling! HOPPAS HOPPAS JAG VINNEEEEER. vilket jag förmodligen inte gjorde, typ stor chans xD men damn ifall jag vinneeer :D:D:D.

Nu ska jag göra mig redo för staden :O

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0