Long day

Mycket jag har hunnit med idag.. känns det som. Är verkligen skit trött.. ska ta och sova NU! måste vila upp mig tills imorgon.. vi har värsta slöööööööööa NO-lektionen efter lunch, då man verkligen vill hem!! men..... ååh :/ aja måste vila som sagt.. gaah orkar ej.. fast iofs har jag ingen hemspråks läxa och ska förmodligen till väla på lördag.. ska inte shoppa.. eller får ju se. vill ha en fet ring efter att ha sett detta inlägg.. men mamma kanske har någon.. haha fast mamma har bara en massa typ "tant" ringar eller vad man ska säga, tunna och så.. och hon använder inte ringar, för hon biter på naglarna så hon tycker inte det passar .. hah brukar säga att ingen kommer bry sig.. right? aja.. en ring med stor svart sten.. ska kolla upp ifall en rutig jacka finns i h&m åt syrran.. och ja sen fika eller nåt :P ska dit med min kusin ;) som btw shall buy jeans I think :P snart är det sån moon-cake-festival för oss kineser.. ska på fest den 30:de.. ska bli kul med kanske lotteri eller nåt :P maten skulle inte bli så "god" i år.. pga snåla kineser som inte kan betala lite.. not my mama eller min släkt ^^ haha. aja då får jag väl sticka dit - ISKALL.. lovar, varje gång vi sticker dit, så fryser jag ihjäl..sen ska vi käka månkakor också.. och mamma(!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!) fyller år på tisdag (25?) och ja.. ska inte fira bigtime since det bara e jag o hon.. men nån present får hon väl! Är så glad.. ibland när jag typ tänker "palla NO!!" i skolan.. så nästa tanke blir att min cykel snart är fixad.. då blir jag glad. hur konstigt det än låter HAH :P aja nu skriver min kusin -.- Gotta go! KRAM GODNATT!

Kommentarer
Postat av: Cam

Är det samma kusin som du hela tiden nämner:O:O xD :P

2007-09-21 @ 21:55:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0