I'm here

Hallååå

Morsan födelsedag idag då ;) hmm, bara jag och mamma hemma tho' , men på fredaag får vi ett besök, haha ni som hängt med på kommentarerna kanske märkt att min syrra har skrivit att hon kommer hem på fredag morgon, - SUPRISE för mamma, men min morsa, hon vet när något är på gång.. igår kväll pratade jag med min syrra på telefonen, typ en halvtimme, sen frågade mamma mig.. vad snackade ni om? typ tre gånger.. Haaha, men det är en bra grej iallafall, om nån timma ska jag käka och när klockan blir sex (en kvart kvar) ska jag iväg och hämta min förhoppningsvis FIXADE cykel :) och sen blir det läxor och DH resten av kvällen väl.. har nyss sovit en stund, vi körde basket på idrotten, mycket uttröttande var det.. oh. nu ser jag att det fina vädret är här också :D HEJDÅ!

image176

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0