Fryser

Sitter här i en t-shirt och en tjocktröja, ett par mjukisbrallor + benvärmare.. Så kallt är det!!!!!! Hörde i bussen idag en konversation mellan två kvinnor, de bodde i ättekulla också, då de gick på bussen på samma station som oss.. aja iallafall, dem båda höll med om att det var kallt i deras lägenheter, de snackades om dubbla "håsor" och morgonrockar, och det stämmer! Det är faktiskt hur kallt som helst i lägenheterna.. ihh fastän vi har elementen på högsta graden, fryser jag :( så ja, nog förstår jag det med dubbla håsor ..

Till något helt annat, imorgon ska vi ju till min lärares hus, ska bli kul! För vi slipper lite vanliga lektioner, och vi får cykla! Och på tisdag så börjar det en ny kille i vår klass!! Ska bli spännande, både att se hur HAN ser ut och är, och hur tjejerna i min klass kommer se ut eller agera.. är beredd på det falska fnittret... oj mitt pms är verkligen på g idag hehe x)

Kommentarer
Postat av: Cam

Du....jag ska gå 5mil på onsdag :O:O

2007-10-01 @ 13:28:47
Postat av: Betty

OHHHH!? FEM mil!?

2007-10-01 @ 16:36:21
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: Anonym

Aah :'(

2007-10-01 @ 21:12:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0