Demonstration

Hallå

har kommit hem nu, från kinesiskan, puhh så snabbt en vecka går ;O ahh efteråt var jag med min kusssin. Vi hade kul xD haha sen när jag skulle ta bussen hem var det värsta demonstrationen vid GA-torg !! så bussen fick väänta, en tant som satt framför mig snackade med hennes man/någon:
- Man ska flytta till Danmark. i Danmark tillåter dem inget sånt här nej..

Well well, det var nån demonstration om terrorism, coolt, men liksom 10-åringar som är med kanske inte ens vet nåt om det, okej kanske lite men dem gör väl det mest för "publicity" ahh kanske svårt att fatta men men. Shiit har ingen aning om vad jag skaaaa redovisa om, gaaaah help!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0