Cykel

Hejsan!

Va och hämtade cykeln, den är perfekt nuu! gaah är jätteglad, bromsarna funkar, han fixade till och med växlarna! wuhuuw, jättesnällt :) och pumpade mitt hjul OCH bytte sadel, ahh just det han fixade vårt sånt cykelstöd! ALLT detta för 200 kronor, jättebilligt ändå!

Sen har jag firat med mamma, middagen kom ganska sent, typ vi åt vid sju-tiden! så klockan åtta (shiit en timmes mat?!) så stack jag och duschade, sen satte jag mig här i mitt rum och skulle göra läxor.. blev inte riktigt så..utan jag webbade lite med min kompis, snackade med min syster i telen, och när det var tio minuter kvar tills DH började.. då började jag plugga, så jag fick plugga framför tv:n :/ gaah är glad över min cykel.. gissa vad jag ska göra imorgon ? :) CYKLAAA. haha.

nu ska jag kolla på doraemon :P hejdå!

image177
Doraemon!

Kommentarer
Postat av: Patricia Klinteberg

Godnatt, sov gott! :)

2007-09-25 @ 22:18:40
URL: http://klinten.blogg.se
Postat av: Betty

Detsamma! ;)

2007-09-25 @ 22:28:26
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: Cam

Du...om jag inte kommer in på msn ikväll så typ..vet du vad som har hänt...men asså...jag orkar liksm inte fixa det igen....yea..du fattar..men ring mig isåfall och säg vilken tid :P

2007-09-26 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0