Bilder på en massa stuff

detta köpte jag alltså idag:



En tee från gina tricot, med trycket: take me dancing tonight - 49:-
halsband med nån "korall"färgad sten - h&m 20 :-

lite bilder på "mitt liv"

image166
En av mina garderob ställen.. dags att städa?hehe


typ mitt smyckeställe, har lite diadem där nu också :)

image170
En teckning jag fick från Tina (står däruppe).. så snyggt hon ritar! och hon är väl 7 år typ :P men mamma säger att hon inte kalkade, vilket jag tror, fast inte mussepiggen.. utan texten, för mussepiggen fanns inte i tidningen hon hade använt sig av. inte sådär stor iallafall :P aja vem vet ;) (fast texten måste vara kalkad.. ofta hon ritar dit nån okänd text.. eller? haha)

image171

Ha en underbar kväll!

/Betty ♥

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fint

2007-09-22 @ 21:14:04
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Mark

Verkligen dags att städa :)

2007-09-23 @ 11:17:07
URL: http://nucci.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0