A little something

image142

A little something I would like to wear :)

Längesen jag hade en "önskeoutfit", så här kommer en:

♣ Väska Scorett
♣ Topp Gina tricot
Jeans Topshop (tror jag)
Skor Asos
♣Jacka/kofta Gina tricot
♣ Alla armband från cocoo.se

Koftan kan man ha på lite löst, och ja jeansen hade kunnat vara högmidjade för då stoppar man ner tröjan, ohh så snyggt :D en sån tröja SKA jag ha asså, min kompis har en, and it is FAAABUU. finns på gina tricot för 99 :-


Har tappat bort mina engelska böcker.. so not good.

Kommentarer
Postat av: Agnesa

Toppen är helt fantastisk! Till en enkel färgad scarf. Skitsnyggt.

2007-09-18 @ 17:30:54
URL: http://AgnesaLH.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0