VERY SPICY

image195
Ser ni dem jag ringat in med lila? Jag åt väl en halv sån, eller jag åt inte ens den, jag tuggade lite, OCH SHIIIIIIIIIIIIIIIIIIT ni fattar inte som det brände i min mun, jag fick värsta tårar och kutade till köket och drack "kallt vatten".. sen så tog jag is och allt, men isen typ bedövar bara min tunga, sen så kom jag ihåg att mjölk är bra mot typ curry och så, så jag drack det och blev lite bättre, MEN SHIT känner ju fortfarande lite nu :|


Till annat...längtar tills imorgon.. volleyboll på idrotten, är ju hur kul som helst (hm?), så jag vill vara med, sen kommer nya killen också! wiiiiiiiie, hoppas han har syslöjd haha, hmm... men jag längtar inte tills torsdag.. då är det skoljogg - på betyg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0