PLUGG

ahh ~

Varje gång jag säger till mig att plugga så blir det så att jag endast gör några läxor x| Fast jag tänkte vakna tidigt imorgon, vet inte varför :P men det var längesen :) försöker göra NO men min näsa rinner och jag pallar inte med KOL! Men jag är snart klar, till fråga 8 tror jag? Och sen läsa SO läxan.. Jag har nog blivit sjuk ^o^
kinda yeey!! Inte för att slippa skolan tho, men jag gillar min röst :) hahaha.

anyway.. har blivit besatt av oh laura- release me.. Fattade inte att det var saab-reklam låten alla snackade om, fast många hade skrivit om den för typ flera månader sen, men jag tänkte aldrig på att den skulle vara bra :)

to do tomorrow:
Ut och jogga (vill gärna!)
Köpa sköljmedel och shampoo
cykla (?) till eko, om det nu är öppet och säljer de grejerna (det ska nämligen bli city gross)
köra "bal" game med l&a ?
Fira HELG!
göra kinesiska läxan -,- -.-
plugga till SO(!) prov........................

ahh ~

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hej betty! vad har hänt? du blggar inte ofta längre. Jag vill läsa din blogg!

2007-10-21 @ 13:02:28
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: betty

me.tired.am :'(

2007-10-21 @ 15:38:56
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0