Måndagen den åttonde

Hallå!

idag var vi på stadsvandring, inte jättekul, men helt okej bättre än vanliga lektioner iallafall :P vi skulle leta efter en massa södra storgatan, bruksgatan, mariagatan, osv osv.. helt snurrigt, men vi blev klara cirka klockan tolv, så ja vi slutade vi lunch typ :P jag & Agnesa käkade pizza :) Sen innan var jag ute och spelade basket med tjejerna och så var såna småkillar med, fick en boll på min kind typ.. men nu är det inte så farligt, svullnade ett tag :P

Ska bara slappa nu, ska käka lite och kolla på en serie :P Idrott imorgon - volleyboll :D ska bli skitkul :) Och sen slöööjd! Jag tror tisdagar har blivit min favoritdag....o.O

btw girls:

image220
Det var Helsingborgs stadsvapen som vi trodde :D!

(Är det någon som vet ifall Helsingborgs stadsbibliotek har amerikanska tidningar?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0