long time no see

Ow hello!

Bloggar inte mycket nuförtiden, och inte mycket folk besöker mig heller hehe, har kommit till ranking 99! På blogtoplist eller var det nu var :P aja, orkar inte bry mig mer nuförtiden, men när det är lov då bloggar jag nog mer, skolan is killing me, och jag går bara i åttan :/ Har prov på SO, tränade igår på det, lite har väl fastnat.. Men måste plugga mer :P SNART SNART LOV!!!!! Fast shit så jobbigt, vi fick så många glosor av hemspråksläraren :/ KILLING MEE. Snart så är det också fest..på fredag to be exact :P Sen på tisdag slutar vi tidigt och jag planerar att sticka till väla då.. gotta buy some presents you know ;) WAAAH sen är det bara två månader kvar innan vi åker! YESYES kommer ihåg när jag skrev "det är cirka 4 månader kvar nu"..Snabbt det har gått .

hejjjjjjjjrråååå~


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0