Innan jag går ut..

GÅ IN PÅ MSN
Hur många är det online?: 8..
Hur många är offline?: 84
Vem är den femte som är online?: Nookie (agnesas lillebror) :D
Vem är den 4 som är online?: nanor
Vem tycker du bäst om som är online?: Nookie
Vem är 1:a offline?: Roba
Vem är 10 offline?: Nazanin

KOLLA I DIN DATOR
Vad har du som skärmsläckare?: En text där det står: "oh happy days x)"
Hur många ikoner har du på skrivbordet?: 38
Vad har du för bakgrundsbild?: En bild på en solnedgång vid stranden
KOLLA PÅ DIN SÄNG
Är din säng bäddad?: ja idag är den ;)
Vad ligger det på din säng förutom täcke och kudde?: mer kuddar
Hur många kuddar sover du med?: 2-3
Vad är det för färg på dina kuddar och ditt täcke?: olika, just nu ett rött och vitt örngott och ett brunt täckeöverdrag :P
Vad är det för färg på själva lakanet som du sover på?: grönt som bytades idag.. hände en accident med mig och min mens..........

KOLLA I DITT RUM
Har du en tjock eller smal dataskärm?: tjock -.- vill ha en smal ;)
Vad är det bredvid dig där du sitter nu?: En byra och vägg/fönster
Har du en spegel i ditt rum?: Jaa
Vad hänger på dina väggar?: tavlor o en massa shiit
Äger du ett the sims spel?: Jepps - sims superstar..om det nu är ett sims spel .....
Har du egen TV?: Jaa typ ;)

nu ska jag uut hejrå! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0