Hurting

Hej..

Ni kan inte fatta vad som hänt idag.. gick upp både glad och lite ledsen över att syrran skulle åka hem och glad för att vi skulle cykla till min lärares hem. Hade lite ont i min stortå redan på morgonen, men tänkte att det inte var något. När jag väl kom till skolan gjorde det ont som ALDRIG förr, kunde inte gå på stortån, så ont :/ Så jag fick gå hem..fatta så "ledsen" man är nu efteråt, typ vad man har missat och så, men aja skitsamma.. jag gick iallafall hem och mamma tittade på det och sa att jag antagligen klippt förlångt in (tånageln), eller nåt.. och hon har nog rätt..för det blev helt rött på sidan bara, så kan inte varit skada inuti.. hmm.. imorgon ska jag till skolan asså!!! jag bara ska, för vi har slöjd, vill skitgärna bli klar ju :P och sen idrotten.. vet inte riktigt om jag ska vara med.. jag vill.. men oh :/ Sen jävla skoljoggen på torsdag också.. damn :/

bye....

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej hej Betty! Stackars dig, hoppas du blir bra snart. Men det var så dåligt väder så nästan bra att du slapp cykla. Idrotta inte när du är skadad!

2007-10-01 @ 18:06:51
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0