Good news!

Hello!

idag har varit en ganska bra dag, det började med att den nya killen kom.. han är väl helt ok.. har inte riktigt snackat med honom och han verkar snacka mest med killar ^^ hmm.. har märkt att han ibland stirrat på mig eller oss..... med hat i blicken? haha, skoja men men till den goda nyheten! jag fick MVG på min redovisning!!!!!! Ni vet den jag var så orolig om, den med djurmisshandel? ;) MHM, jag blev jätteglad!  vi var 4 stycken som fick MVG, alla var tjejer.. aja sen hade vi då idrott, gick väl bra, det var lite confusing och gjorde jätteont på mina händer eftersom det var volleyboll :P Och det hände faktiskt en ganska konstig sak, mitt när jag håller på att byta om, hade dragit ner mina byxor, alltså syntes mina panties -.- som kom typ två killar i min parallell klass in, shiiiit så rädd jag blev, men de hade gått fel så...8-) men yes.. they saw my butt.

Till en helt annan grej:

image197

Kolla in hon hära tjejen, gravid och hur gammal? JO fem år!!!! FEM år och gravid, och kolla in hennes bröst.. så stora!!! men det beror nog på att de växer när man är gravid...

hejdå..

Kommentarer
Postat av: Helena

Uuww vad äckligt, stackars tjej...

2007-10-02 @ 17:35:09
URL: http://chokladte.blogg.se
Postat av: uhhh

uhhh vad äckligt sjukt hemskt. man kan väl inte vara 5 år och gravid!? vars hittade du detta?
:
/

2007-10-03 @ 14:28:08
Postat av: Betty

Ja i knoow! jättekonstigt :S men jag hittade det på en blogg som heter "spluch" har länken till den under mina länkar, men annars kan man söka lite på google och hitta info ;)

2007-10-03 @ 15:11:06
URL: http://bugabuga.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0