Friluftsdag

Vilken dag!
Vi kom fram till bruces skog cirka 10:00 och så började vi :D Vi blev satta i tre olika grupper, sju i varje och vi skulle göra olika övningar, övningarna var mest att man skulle kunna samarbeta, och lite på varandra! Vi började på en sån övning där man skulle få över alla i gruppen över en hinderbana, och man fick bara gå på tre däck och hålla i varandra, den klarade vi inte x( ! Men det var jättekul, för cirka 4 stycken fick stå på en o samma däck!! haha. Sen fick vi gå til len annan övning där det fanns två träd mittemot varandra och ett rep i mitten, man skulle få över alla i gruppen med hjälp av en träbit (?) som var cirka en meter lång, och man fick inte röra repet eller träden!! Den var läskig, för när jag stod på träbiten så kändes det som att jag var högt uppe, men det var jag inte :P Anyway så fick vi över alla efter två försök!
 
Sen fanns det en övning där man skulle leda sin kompis genom en hinderbana och så fick man ha en ögonbindel på :O gick inte så bra för mig där hahha! Trillade och gick in i grenar, men alla klarade det iallafall :)

sen gjorde vi andra saker och så grillade vi korv till slut :P nice dag!

image241
Här är övningen med träden och bandet! Haha mina armar kanske inte är så långa  :P men jag håller iallafall på deras axel :)

Hejdå!

Kommentarer
Postat av: Helena

wow det verkar jättekul! sånt vill jag osså göra

2007-10-18 @ 19:39:58
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0