3,2

Hallå!

Idag joggade/gick vi alltså 3,2 km. Jag joggade tillsammans med Lotta, vi gick då och då. Jag fick iallafall tiden 22.44.. Vilket är helt okej för mig ;) Är nöjd.. Sen efter skolan stack jag med mamma till Eko, där fanns det en massa billiga grejer! Köpte shampoo och grejer för 5:-/styck, köpte "naturelle's cocosbalsam&shampoo", sen godis och grejer för 5kr fanns det också ;) ska snart dit med mina kompisar, för jag måste köpa lite grejer tills imorgon, då vi ska ha en tjejkväll hemma hos L :D

Har värsta hickan :(

HEJRÅÅÅÅÅÅÅÅ'

Kommentarer
Postat av: Helena

Vad bra att det gick bra! Jag har inte ätit kanelbullar idag...

2007-10-04 @ 20:29:45
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0