26/10

Idag fick jag sån jävla mensvärk i skolan, typiskt asså x( så jag gick hem.. men vi kollade på hata Göteborg på SO:n, det var kul ;) Ett plus att den är filmad i Helsingborg<3 ! Kände igen flera ställen :P Sitter här och väntar typ.. ska sticka och hjälpa till med festen mina friends ska ha, ska bli så kuuuul :D Skönt med lite avkoppling nu när det är helg och lov! Även om vissa saker ändrades (vissa personer som sa att det inte komma i sista sekunden :S) så ska det bli jävligt kul ;) Ikväll ska jag ha strumpbyxor, en mörkgrå kjol och ett svart linne (det jag köpte för inte sålängesen), och till det mina skor från Dinsko, sen nån bolero/minikofta som jag kan ha på inomhus...sen ska jag såklart ha nån fetejacka på:P men tur att festeb ligger så hiimla nära mitt hem :P kommer dit på under en minut :D

DAGENS LÅT: Jennifer Lopez - Mile in these shoes



LYSSNA PÅ DEN !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0