25:de oktober - en speciell dag ?

Jo idag fyller alltså mina två bästa vänner år!!! Fjortonåringar blir dem :D Jag och min andra kompis L hade fixat presenter och lite sånt till dem, och de hade inte anat något!! :D det var kul ;) sen hade vi ännu en dag i skolan, vi körde "dans" på idrotten..typ jenka eller nåt :P och lite fotboll :P aja, sen så ikväll ska vi fyra ut, probably till BK och typ ciity gross :D men palla långa köar u know :(


IN OCH GRATULERA FLIIICKAN:

GRATTIS AGNESA PÅ DIN FÖDELSEDAG!!

image255
Alma, jag och agnesa :D

Kommentarer
Postat av: Helena

vad kul att du bloggar igen! säg grattis från mig!

2007-10-25 @ 15:34:50
URL: http://chokladte.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0