M å n d a g

hejhej!

Och så var det måndag igen :) segt segt. Men snart är dagen slut haha :D vet ni? jag måste sluta äta när jag kommer hem från skolan.. typ att man tar en macka eller så.. visst det är helt okej.. men äter jag nåt då blir jag sugen på mer och mer!! idag åt jag bara en clementin :D Så jag är proud haha. och nu känner jag att jag är hungrig, vilket är bra då kommer jag äta mycket middag. och det är väl bra? Sen ska jag inte äta efter klockan sju heller :P vilket jag inte gör ofta. men det borde jag inte i think.. okej typ på helgerna eller så äter man kanske något :P Håller ju på att läsa den "en blomma i afrikas öken".. och wow.. jag säger bara LÄS DEN! så hiimla bra, i vartenda kapitel får man veta något nytt. något spännande! Hoppas uppföljaren "ökenblomman återvänder" är lika bra! Men gå och låna den snarast!

Ska strax ner och tvätta. imorgon har vi redskap på idrotten. Jag gillar inte redskap alls.. avskyr det. För dels klarar jag inte av typ nåt... och för det andra blir man inte svettig.. tråkigt :P undrar varför redskap är en så viktig del i idrotten :P

Fast jag ska ändå ut och jogga imorgon, så det blir bra :P och på torsdag ska vi ut på sån friluftsdag igen.. och göra såna aktiviter. hmm.. jag hörde att man fick laga lunchen själva.. Späännande.. men låter inte gott. jag längtar liiiiite. Men hatar att jag kommer frysa ihjäääääl.

mood: hungry ^^

image310

HAHA denna bilden beskriver jag med ett "nördord": LOOOOOOOOOOOOOOOOOOL x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0