christmas is here x)

hej hej

Min kompis sa att det kanske skulle snöa i helgen. men det har det inte gjort hittills. Snöar det hos er? varför snöar det inte här då? jag vill ha snö men ändå inte, det är så himla fint med snö och så, plus att när det snöat så blåser det inte utan det är bara helt stilla, och så är det helt vitt runtomkring. Det älskar jag! men hatar verkligen när snön smälter och det blir sådär slaskigt, och man blir blöt överallt. hatar verkligen det. och sen hatar jag också folk (killar i vår skola) som kastar snöbollar. riktigt störigt om man inte är med på det. tillexempel så kastade dem in flera snöbollar till vårt "kapprum" i skolan, och så blev det HELT blött. så man hoppade in för att inte bli blöt om fötterna. Det är så himla äckligt, och sen stinker det och isch, nej jag hatar när det blir så.. verkligen.

idag blir det inte så mycket mer än att tvätta och plugga lite. Så himla tråkigt och grått är det, och allt går i slowmotion fast tiden går snabbt.. ahh det blev konstigt..

känner mig.. taskig eller tråkig. men orkar inte vara snäll eller bubbly x)

en månad kvar.

image326

Kommentarer
Postat av: Skyless

Hahahha, snö ftw. :D

2007-11-25 @ 23:25:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0