wishes

image359
Här kommer då min önskelista. Jag önskar på för fullt, tänker inte. Utan ÖNSKAR!

1. En ny mobil
2. En ipod/mp3
3. om jag inte får det - nya hörlurar!
4. pengar (tveksamt)
5. kläder
6. parfym
7. skor
8. flera väskor (en till skolan)
9. accessoarer
10. grisgrejer
11. underkläder i massoooooor
12. nagellack
13. markers (till skolan)
14. Någon snygg pyjamas jag kan ha till läger..8-)
14.5. kosmetik
slut på det materialla wishes
15. jag önskar att min familj stays happy and without too many problems♥
16. att mamma och syrran alltid (tänker på mig hehe nej skojar) är lyckliga (include me in that.)
17. att alla runtomkring mig är glada och att mina vänner kommer tycka om mig forever.
18. att mamma alltid kommer vara frisk!!
19. att mina släktingar (wow) är lyckliga..
20. att mitt liv verkligen ska vara som jag vill ha det, och jag vill inte ha det perfekt, men små saker, som att jag ska kunna äta (thank god for that), att jag ska kunna skratta 5 gånger om dagen, att min data (en av dem viktigaste grejerna i mitt liv) ska fungera som den ska, att mina idoler ska fortsätta göra en massa bra filmer som jag kan ladda ner och kolla på (hehe), att kunna gå i skolan (faktiskt! är inte sugen på att jobba än), att kunna ha kvar mina bästa vänner! (may no one come between us!!), förmodligen finns det mer. men ärligt talat. det viktigase just nu för mig i detta ögonblicket, måste vara datan. är lite orolig över ljudet. BARA LJUUDET kommer tillbaka, jag googlade och hittade en sån sak man laddar ner driverpack för sound, sen har jag gjort då som det står att man ska, men nu ska jag göra en ISO-fil..question. Men jag har emailat såna proffs och förhoppningsvis kommer mitt ljud tillbaka innan jag åker.

and btw, om EXAKT en månad.. då åker vi hem men det är inte det specialla om den 14:de januari, utan det är faktiskt min födelsedag. Tänka sig. om en jävla månad blir jag femton!

vilket betyder att allt jag inte får, flyttas över till födelsedags-önske-listan istället.

jag är inte ett dugg trött. men imorgon har jag min sista kinesiska lektion så jag måste få alla rätt på glosorna. it's special moment u know. åh jag saknar mina vänner nu! Jag vet inte varför, men jag saknar dem!

visste ni, jag är extremt nöjd med mitt liv faktiskt!

Merry christmas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0