utmaning.

utmaning från käthe's blogg.

Tre ställen jag bott på:
jag har endast bott på 1 ställe. och det är där jag bor nu. dvs Helsingborg -- Ättekulla.

Tre jobb jag har haft:
hmm, jag har inte jobbat något alls faktiskt. bara praoat på graffiti. men nu i sommar (vill) ska jag praoa ;)

Tre jobb jag skulle vilja ha:
ingen aning faktiskt.

Tre länder jag har varit i (gärna ovanliga):
ovanliga kanske dem inte är men : Honkong(kina), Thailand, Norge.

Tre drömresmål:
Japan, Peking kanske, USA

Tre favoriträtter:
jag gillar nästan allt!

Tre rätter jag inte gillar:
-

Tre bloggar jag läser dagligen:
Kenzas blogg, fashionflash, almah.

Tre laster jag har eller har haft:
laster..? godis, chips, allt möjligt.

Tre ämnen i skolan som jag var duktig i:
var.. hm. english, español, no kanske ?

Mitt sämsta ämne var:
IDROTT with no doubt.

see you

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0