stan

hejhej allihopa!

Idag har varit en ganska bra dag med tanke på att vi fick veta lite betyg och vart vi ligger i vissa ämnen, and here comes:

På min SOredovisning fick jag mvg(!) är jätteglad för det, verkligen. så min SO-lärare satte VG som slutbetyg, jag är faktiskt lite orolig för nu måste jag hålla det vg:et fram tills nian (om jag inte höjer mig).

Sen fick vi veta lite spanska, där fick jag mvg!! Superglad men samtidigt orolig för nästa år och så vidare.

Sedan fick jag VG på NO och han sa att jag har god chans att höja till mvg, det ska jag försöka kanske lite senare i nian.. och så matte fick jag också VG, där kan jag försöka lite mer med problemlösning sa han.

Men jag är jättenöjd!!

Och egentligen behöver jag inte få så bra betyg nu i åttan, för jag vill hellre höja det, right?

Hur gick det med dina första betyg? :D

Men nu måste jag dra, ska till stan med en kompis. Ni får ha en underbar fredag!

Och agnesa krya på dig ♥

puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0