permanent vacation.

image345
Permanent vacation har ganska unika kläder. Och snygga kläder. Den tröj/t-shirten ovan är en av dem grejerna I like very mucho. Och så har dem ett grymt namn ;) eller vad tycker ni?


Om cirka en halvtimme börjar troja. Ni vet den filmen om Akilles och hans häl. kommer ihåg ett tag när jag (vi) kunde allt om vem han Odysseus (?) var och vem kungen, kungens son, kungens sons fru var. Allt sånt visste vi, för vår svenskalärare lärde oss om det. Sen antecknade jag mycket noga och (om grekisk historia/sagor? var det) sen fick vi se filmen, Och vi skulle förebereda oss på ett prov. Så man pluggade in allt noga. Men den kom aldrig det provet. Men mycket kunde jag. haha.

Julskyltning imorgon också! Ska väl bli kul, hoppas bara inte på ett skitväder.

Puss&Kram ♥

Kommentarer
Postat av: hanna

Den t-shirten skulle inte sitta fel!

2007-12-01 @ 21:21:37
URL: http://hjartahanna.webblogg.se
Postat av: Cam

Hahha, jag fick också lära mig ALLT om Odysseus och de böckerna , Odyseén? och Illiaden, fyfaan jag kunde typ allt, men har glömt allt nu, och nu på svenskan ska vi arbeta med det igen -__-

2007-12-01 @ 21:37:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0