no music, no me..

hej hallå

Som ni vet funkar inte mitt ljud på datan, är det någon som har något tips alls? Jag lovar, jag uppskattar allllllllt, jag är clueless just nu, har försökt ladda hem en massa driverpacks (drivrutiner..) men jag vet inte hur jag ska göra här näst, och i kontrollpanelen står det att jag inte har någon ljudenhet ikopplad eller nåt. Men mina högtalar e ikopplade och allt. GAH jag blir galen asså. Jag need mitt ljud.

Och förut tänkte jag, jaja jag klarar det ett tag till. jag har ju min mp3. men dumma jag tog sönder mina hörlurar imorse, dem bara gick sönder. Så himla arg jag  blev då. hoppade på min soffa och typ slog på armstödet.

Så nu blir det ingen musik på flygplatsen. Kanske hem. men inte dit. gaaaaaaaaaaaah jag vill ha mitt ljud.

SOUND OF NOTHING just nu.

Kommentarer
Postat av: Guess whoo

jag ska till willys idag, så jag kommer köpa de hörlurarna för 10kr till dig, i know inte mkt men iafl så att du har hörlurar dit.

2007-12-15 @ 11:49:24
Postat av: Betty

haha jo visst om du hittar dem! jättesnällt tack! Men om du är sjuk så skit i det

2007-12-15 @ 11:51:00
URL: http://bugabuga.blogg.se
Postat av: Agnesa

Jag mår mycket bättre nu:D Men jag är ju fortfarande förkyld:P

2007-12-15 @ 14:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0