news

Hej!

har varit en ganska bra dag idag, vi gick på en lång promenad och det var så kallt!! Min kompis lag vann inte men det gjorde inte så mycket, det var mest för skoj skull som volleyboll matcherna hölls :) och efter det gick jag och mina kompisar till Willys, jag skulle nämligen fråga efter prao! and guess what? Jag fick praoplats!! är glad men lite orolig. Ska dit i morgon för att han chefen ska fylla i en lapp (han var inte där idag). men det är inte det jag är orolig över. Är liite orolig över hur praoen kommer vara. Jag vet att jag är jätteblyg framför andra så det kommer bli ett problem. Sen ibland när jag inte förstår arbetsuppgiften så brukar jag inte fråga för jag vill inte störa och känns som jag e dum då. Men det ska man ju inte tänka på! En annan good news är att min bästa vän Agnesa hittade hörlurar åt mig för 10 spänn!! Thanks for not giving up haha! Och en annan good news är att mitt gratisgodis kom idag!!

bli medlem du också och få hem gratisgodis! :D

det enda som bugs me är mitt ljud.. börjar bli riktigt desperat!!

image366

See you soon!

imorgon är det skridsko med skolan. sucks ? yep x(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0