julklapp

YAO ;)

idag så var det en riiiiktigt soft dag i skolan, vi gjorde typ ingenting. vi kollade iallafall på diabilder som en lärare hade med sig från hans resa i Thailand. asså han har varit ööverallt! Men ja, han klättrade där så man såg en massa bilder bla bla. Sen så var det pyssel, och jag gjorde lite julkort och gav bort några julkort. Sen körde jag och mina vänner en massa spel, uno och skip-bo! jag kom tvåa i uno en runda och så vann jag rundan av skip-bo :D

efter skolan (som slutade typ halv två) åkte jag till bibblan med agnesa för att lämna några böcker, sen handlade jag en julklapp och lite grejer till mig själv. ett hårband från h&m och ett armband från lindex.

image363

gillar att det är lite "chunky".

nu ska jag njuta av att ej ha några läxor! imorgon ska jag leta prao och kolla på några volleybolls turneringar.

puss&kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0