i'm drowning

och så var denna veckan över.. snabbt det har gått! Verkligen. snart är det väl nyår och snart börjar en ny termin full av prov och läxor och stressiga grejer. Sen är det sommarlov. Sen börjar jag nian. sen är det dags för nationella prov och helt plötsligt går jag i gymnasiet. tiden kommer gå s-å snabbt. Är väl lite orolig. men ska inte tänka för långt fram(...)

jag kan ju tänka lite på resan istället!! Längtar verkligen att få åka bort!! Så denna resan kommer perfeekt. Ska bli jättekul. Och jag tänkte skriva en önskelista snart. Även om jag aldrig får typ ens hälften av grejerna, så måste jag skriva en önskelista. Så det ska jag göra. See it soon!

image358
Hongkong 10 dagar kvar!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0