hangman.

Hej hej!

Idag så redovisade jag för klass 8a. Det gick bra. Men var väl lite skakigt :P Sedan hade vi NO-prov, och det gick skitbra, tror jag iallafall :P Och sen hade vi idrott. och då skulle vi skriva i vad vi kan på redskap. Jag uppnår inte målen på typ tre stycken x) men som sagt, idrott är inte min starka sida. Vet ni, vi har redan börjat snacka om nationella prov. och det verkar jättesvårt, och vår parallell klass har redan fått testa göra ett gammalt nationellt prov för att göra sig redo. Shit. Och nu på svenskan lär vi oss läsa mellan raderna, vi fick läsa en heeeeelt weird novell, fattade ingenting. Men aja, några dagar kvar av skolan bara!

Men imorgon ska jag göra mitt bästa på spanskan since det är allra sista spanskaläxan!

på lördag är det luciatåg vid en lekplats här där jag bor. Ska diit och kolla!

ha det bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0